Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

NY BLOGG

Av Filip - 12 mars 2010 12:13

Begrunda vettvillingens senaste otyg på

www.nitrovegan.blogspot.com


Ha inte för stora förhoppningar bara

 
 
Ingmarie

Ingmarie

7 september 2010 23:14

Har försökt kommentera på din nya/andra blogg men jag behöver rutan med "namn/webadress"...

Så här skrev jag till ditt sista inlägg;Sjukdom är ju ingen "vanlig" vila heller utan bryter ner bara genom att vara. :-(
Proppa i dig massor av probiotika och D-vitamin så blir det bra ska du se! (fast det där vet du nog redan...)

http://blog.nemonisimors.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filip - 25 oktober 2009 08:08


Det har börjat poppa upp en massa reklam för diverse produkter på den här bloggen. Eftersom jag inte vill att mina  svaga läsare undermedvetet börjar tvångsköpa ögonfransförlängare bara för att dom är beroende av världens bästa triathlonblogg så lägg...

Av Filip - 24 oktober 2009 08:05

Fullbordade arbetsveckan igår och jag har hållt mig till planen både tränings och arbetsmässigt. 121km löpning på 5 dagar, 2 simpass och ett cykelpass ger mig ett bra utgångsläge inför helgen då jag bara behöver få in 4 mil för att uppnå minimigränse...

Av Filip - 20 oktober 2009 19:23

Trots så många år av träning som jag har bakom mig så verkar jag ändå aldrig lära mig dom mest basala grejerna för att en träningsdag ska bli lyckad: 1) Torra kläder är skönt 2) Mat är gott 3) Bastu är urlakande Efter en lätt joggingtur ner t...

Av Filip - 18 oktober 2009 21:33

166km denna veckan, 2 kvalitépass, ett i backe och ett fartlek. Min hjärna var kreativ idag och kom på minst 10 ursäkter att stanna hemma och kolla TV istället för att springa 2 timmar ensam i regnet. Ganska intressant när man väl bestämt sig för vad...

Av Filip - 15 oktober 2009 19:02


   Diagrammet ovan är statistik som jag snott direkt från Stockholm marathons hemsida. Lite suddigt och dåligt format men de blå punkterna är vinnartiderna, de röda är tiden som gav 10de plats, gröna är tid för 100de plats och 250de plats är krysse...

Skapa flashcards