Direktlänk till inlägg 28 juni 2009

Hardsmalta i La France

Av Filip - 28 juni 2009 20:38

Det har nog varit lite missvisande uppdateringar pa natet. Jag lyckades inte alls med en negativ split pa lopningen daremot lyckades jag borja tokspy upp allt jag drack efter 23km. Total hardsmalta efter en forsta halvmara pa 1.34 sa blev andra halvan ga-spy pa 2.04 Jag var saaa saker pa att fixa negativa splits da jag simmat riktigt lugnt (med negativa splits) och cyklat annu lugnare. Led nagot enormt sista tva milen pa lopningen men tycker man ska fullfolja om man inte har nagon allvarlig akomma for att visa respekt for sina medtavlande. Viss dispens till proffsen som maste fortjana sitt levebrod pa att gora bra lopp. Mer utforlig rapport senare. Sluttid 10.15 var anda inte sa langt ifran sverigebastat pa banan :-)

 
 
Ingen bild

Stefan

28 juni 2009 21:41

Starkt att du tog dig igenom löpningen iaf!
Bara att bryta ihop och komma igen...

//Stefan

 
Ingen bild

Gammeladepten

28 juni 2009 22:44

Helt OK för en heltidsarbetande småbarnsförälder, grattis!

 
Ingen bild

peter o

29 juni 2009 09:43

lider med dig. riktigt surt, skall bli intressant att läsa full RR, men antar att du kanske överladdat på något sätt?

bra tid med tanke på problemen!

 
Ingen bild

Henke

29 juni 2009 14:09

Såg ut att gå enligt plan med slö sim/cykel och halva på 1:34. Jag antar att värmen gjorde sitt annars hade du nog fixat en negativ split på löpningen.

 
Ingen bild

Filip

1 juli 2009 14:53

Stefan, Peter och Gammel: Jo, den mesta missnöjdheten börjar släppa nu. Hoppas på Kalmar om en månad.

Henke: Värmen gjorde absolut sitt till för saltbristen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filip - 12 mars 2010 12:13

Begrunda vettvillingens senaste otyg på www.nitrovegan.blogspot.com   Ha inte för stora förhoppningar bara ...

Av Filip - 25 oktober 2009 08:08


Det har börjat poppa upp en massa reklam för diverse produkter på den här bloggen. Eftersom jag inte vill att mina  svaga läsare undermedvetet börjar tvångsköpa ögonfransförlängare bara för att dom är beroende av världens bästa triathlonblogg så lägg...

Av Filip - 24 oktober 2009 08:05

Fullbordade arbetsveckan igår och jag har hållt mig till planen både tränings och arbetsmässigt. 121km löpning på 5 dagar, 2 simpass och ett cykelpass ger mig ett bra utgångsläge inför helgen då jag bara behöver få in 4 mil för att uppnå minimigränse...

Av Filip - 20 oktober 2009 19:23

Trots så många år av träning som jag har bakom mig så verkar jag ändå aldrig lära mig dom mest basala grejerna för att en träningsdag ska bli lyckad: 1) Torra kläder är skönt 2) Mat är gott 3) Bastu är urlakande Efter en lätt joggingtur ner t...

Av Filip - 18 oktober 2009 21:33

166km denna veckan, 2 kvalitépass, ett i backe och ett fartlek. Min hjärna var kreativ idag och kom på minst 10 ursäkter att stanna hemma och kolla TV istället för att springa 2 timmar ensam i regnet. Ganska intressant när man väl bestämt sig för vad...

Skapa flashcards