Alla inlägg den 11 april 2009

Av Filip - 11 april 2009 21:14

Lite småmosiga ben så jag tänkte köra en lugnare cykelrunda idag. Till min förskräckelse var Odd med på cyklingen så det blev åka av i alla uppförbackar. Tog dock mitt förnuft till fånga och vek av från gruppen efter en och en halv timme. Det kändes som Väggen var nära hela tiden men jag lyckades faktiskt snitta runt 33-34 km/h hela vägen hem. Måste varit det fina vädret. Exakt 10mil fick jag ihop.


På kvällen en repa runt Årstaviken med Love i springvagnen. Införskaffandet av en sån vagn är en riktig win-win-win situation som jag rekommederar alla tränande föräldrar. Varför det då?


Win 1) Jag får in milen med gott samvete

Win 2) Liza får en paus från det eviga gulligullandet

Win 3) Love får sova.


Fick förresten ett SMS stämplat på Mallis. Lelle och Dave har tydligen fått in en 50-timmars vecka, Norman ligger inte så långt efter. Känner jag herrarna rätt så är det inte så dålig intensitet heller. Fasen, nu känns det som jag kommer utveckla någon välfärdssjukdom med mina fjuttiga 15-20 timmars veckor.



Skapa flashcards