Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Filip - 27 januari 2009 09:38

Det har väl inte hänt några underverk eller gjorts några stordåd de senaste dagarna men för att plocka ut pärlorna så körde jag ett långpass på rena isgatan med Diesel-Andreas i söndags. 23.5km omkringhalkande i Nackareservatet slet fint på ljumskarna. Vi hade planerat in en uppsättning fartökningar mot slutet och fick leta oss ut på Ältavägen för att hitta fäste under fötterna. 2x2.5min och 2x1min till zon 5 lyckades vi pricka in. Nära att bli påkörda minst ett par ggr också.


Gårdagens pärla var 90 minuter på testcykeln med en timme kontinuerligt enligt

20min @ 240watt

20min @ 250watt

20min @ 260watt

pulsen gled iväg en del och jag erkänner att formen är ganska många timmar iväg.


Imorse gjorde jag (eller alla egentligen) ett bra simpass på 8x150m i zon 6 där jag snittade 1.54 med klar och tydlig blodsmak i munnen. Vilan var snäll och innefattade en 50a bad.

Skapa flashcards