Direktlänk till inlägg 9 december 2008

Norton antivirus

Av Filip - 9 december 2008 21:35

Coachen kom på mig med att ha bloggat dåligt i helgen vilket han tog som ett tydligt tecken på att inga stordåd uträttas. Det är sant, har haft någon sorts bugg i systemet sen förra helgen. Jag är inte sjuk naturligtvis, det är det ju bara töntar som är. Eller erkänner att dom är kanske.


Låt oss säga att det har varit en störsändare på som sabbat träningen lite. Frystendenser nattetid kombinerat med mediokra träningspass säger mig att något inte är 100%. Eftersom själv är bäste dräng och god karl reder sig själv så gjorde jag en svalgodling på mig själv på labbet och körde en ESR. Svalgodling negativ och ESR=3, dvs så kärnfrisk man kan bli.


Idag testade jag en liten hemmagjord huskur för att visa eventulla virus vilken dålig värd jag är: Dubbla mjölksyrapass. På morgonen simning där huvudsetet var 18x100m med lång vila, snittade sista 6 hundringarna på 1.15 vilket jag är nöjd med.

På eftermiddagen bjöd Alf upp till mjölksyradans på Bosön med ett pass som skulle vara 2x(300-500-700-500-300) med en 200ing joggvila allt i 2.50/km och sen en sista tusing, även den på 2.50 En höfttomte har sen en tid flyttat in i Alfs höft och han var inte 100%ig, jag var knappt 50%ig. Tiderna hölls med ett nödrop eller inte alls, dessutom tvingades jag till extra seriepauser, strök en 700ing och släppte helt på tusingen som blev en 400ing. Usch och tvi vad vidrigt.

 
 
Ingen bild

Coach Mike

9 december 2008 22:34

Du glömde nämna det förunderliga i att Olof mogonpiggt la märke till att du nyss varit hos barberarn trots att du hade din vita silikonbadmössa på.

 
sldkroger

sldkroger

9 december 2008 22:40

Finns nått som kan intressera dig på www.sldk.se eller www.klubben.se/sldk

http://www.sldk.se

 
Ingen bild

floppis

9 december 2008 22:56

Tråkigt att höra att triathlet-geten varit hängig. Lite backe på fredag kanske kan bota/mota pesten dit pepparn växer? http://svenskidrott.se/Organisation.asp?id=87842

 
Ingen bild

greven

10 december 2008 19:41

Det är ljuset, vet du. Eller rättare sagt bristen på ljus dessa tider. Det påverkar oss alla på ett negativt sätt. Minigrevinnan, t.ex sov i 3 timmar idag, det brukar hon aldrig göra annars.

 
Ingen bild

Filip

11 december 2008 14:06

Mike: Stålmannen har ju röntgensyn
Sldkroger: Hmmm, intressant, akn nog vara något
Floppis: Springer du så springer jag!
Greven: Ja, det är ju inte alla som har årskort på solariet som du

 
Marcus

Marcus

12 december 2008 15:43

Filip, ville du köra en tremilare på söndag morgon?

http://www.inormanforironman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filip - 12 mars 2010 12:13

Begrunda vettvillingens senaste otyg på www.nitrovegan.blogspot.com   Ha inte för stora förhoppningar bara ...

Av Filip - 25 oktober 2009 08:08


Det har börjat poppa upp en massa reklam för diverse produkter på den här bloggen. Eftersom jag inte vill att mina  svaga läsare undermedvetet börjar tvångsköpa ögonfransförlängare bara för att dom är beroende av världens bästa triathlonblogg så lägg...

Av Filip - 24 oktober 2009 08:05

Fullbordade arbetsveckan igår och jag har hållt mig till planen både tränings och arbetsmässigt. 121km löpning på 5 dagar, 2 simpass och ett cykelpass ger mig ett bra utgångsläge inför helgen då jag bara behöver få in 4 mil för att uppnå minimigränse...

Av Filip - 20 oktober 2009 19:23

Trots så många år av träning som jag har bakom mig så verkar jag ändå aldrig lära mig dom mest basala grejerna för att en träningsdag ska bli lyckad: 1) Torra kläder är skönt 2) Mat är gott 3) Bastu är urlakande Efter en lätt joggingtur ner t...

Av Filip - 18 oktober 2009 21:33

166km denna veckan, 2 kvalitépass, ett i backe och ett fartlek. Min hjärna var kreativ idag och kom på minst 10 ursäkter att stanna hemma och kolla TV istället för att springa 2 timmar ensam i regnet. Ganska intressant när man väl bestämt sig för vad...

Skapa flashcards