Alla inlägg den 16 april 2008

Av Filip - 16 april 2008 13:59

Så var det klippt igen, det tredje vevpartiet har nu förbrukats. Felaktig montering av Cykelcity (för andra gången) ligger bakom. Har nu beställt ett sånt där specialverktyg så att jag kan göra allt meckande själv i fortsättningen, känns bättre så. Lite segt att jag missar två av nyckelpassen nu i veckan innan jag får ordning på hojjen igen.


Idag blir det således två löppass i stället för ett brickpass och genrepet inför Lissabon får jag köra på lördag istället.


På träningsforumet Piggelino kan man hålla bra koll på hur de andra svenskarna tränar. Alltid lite kul att kolla hur man ligger till. Faktum är att det ser ut som jag tränar minst (!) av de som ska köra Lissabon. Bröderna Lindqvist kör hårt och Ted Ås och Colting går det ju inte ens komma i närheten av. Däremot har jag en känsla av att jag kör lite hårdare intensitet än övriga. Hur som helst ska det bli riktigt kul att åka ner och testa sig, 10 dagar kvar nu!


Skapa flashcards