Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Filip - 9 januari 2008 21:55

Det blev en triathlondag till idag: 1h simning + 1h aerob tröskel på hojjen och på kvällen löpning; 4x5min minuströskel och några sprint i backe. Jobbigt och lite ömma ben från igår. Positivt att träningsmotivationen är på topp, framförallt simning och cykel känns roligt. Jag riktigt längtar efter att få börja med triathlonträning på allvar igen och framförallt att få tävla. Triathlon är världens roligaste sport!


Avslutar med några finfina bilder från i somras. Den ena är från min Tour de Suede när jag simmade någonstans på västkusten, den andra från säsongsavslutningen djurgårdens sprinttriathlon. Jag ser rätt glad ut men märk väl att min tjej har hängt sin handväska på tempostyret, försökte retuschera denna pinsamma miss men det blev inte så bra...

Skapa flashcards